torsdag 5 februari 2009

Att träna eller inte träna...

Som på beställning skriver Terese på Spark i baken-bloggen idag om att träna (eller inte) när man är förkyld. Jag håller med henne om att träna med ont i halsen, hosta och feber är uteslutet, men att lite snuva kanske kan vara ok om man känner sig hyfsat pigg.

Jag känner mig faktiskt hyfsat ok idag, lite snuvig och allmänt seg men inte jättesjuk. MEN jag väljer i alla fall att ta det lugnt, vill inte riskera att bli dyngförkyld till tjejvasan. Jag tänkte ta en långpromenad i skogen idag och i alla fall testa springa lite. Planen är att jag ska vara pigg nog att köra ett lugnt men hyfsat långt löppass på lördag eller söndag! Vi får väl se....

Ikväll börjar hat-kärleksprogrammet Du är vad du äter igen, det ska bli intressant att se vad fru Skipper ger för råd till Sanna Bråding!

1 kommentar:

Marica sa...

Tvii tviii för alla förkylningar!!!Krya på dig!