torsdag 5 februari 2009

Kvällspromenad...

Det blev en liten promenad ikväll, var ute i ca 57 minuter. Jag valde en ganska backig tur så att jag skulle få flåsa lite i alla fall. Det var skönt att komma ut och jag blev väl i alla fall lite klarare i huvudet. Egentligen räknar jag inte promenader som träning, jag har lite svårt att komma upp i fart och puls när jag går, men idag gjorde jag ett undantag :-)

När jag kom tillbaka fastnade jag framför "Du är vad du äter" med Sanna Bråding. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var ju starkt av henne att ställa upp och när hon säger att hon gör det för att kanske inspirera andra att söka hjälp, blir jag imponerad. Men det kan ju inte hjälpas, det ser lite för lätt ut i det programmet. Det slår mig också än en gång hur känslomässigt det här med mat kan vara...

Nu måste jag sova och ladda batterierna inför sista arbetsdagen innan lovveckan!

Inga kommentarer: