lördag 7 februari 2009

Schyffert på Storan...

Igår hade jag och pojkvännen planerat, vi skulle träna på eftermiddagen sedan skulle han laga god middag till oss och därefter skulle vi somna i soffan till På Spåret! :-) När vi sitter och äter lite och laddar för träningen säger pojkvännen plötsligt..."Kommer du ihåg vilken dag vi skulle kolla på Schyffert?" PANIK! Har vi missat det? Har vi lyckats boka in någonting annat den dagen? När? När? När?

Svar: Ikväll klockan 20!

Det blev med andra ord lite ändrade planer, någon träning hann vi inte med, inte någon god middag heller (hoppas att jag får den idag istället)! Men oj vad lyckat det blev. :-) Jag skrattade så att jag hade ont i hela ansiktet när jag gick ut därifrån. Alla som var unga och dumma i mitten på 90-talet, om ni har möjlighet, gå och se: HENRIK SCHYFFERT, The 90's - ett försvarstal. Ni kommer inte att ångra er! :-) Lite som grädden på moset kändisspanade vi Björn Gustafsson i publiken också! :-)

Inga kommentarer: