söndag 15 februari 2009

Otrevligt, nervöst, läskigt...

Nu sitter jag åter på X2000, den här gången på väg hem till Göteborg! Skönt!

Idag när jag sa hej då till min syster i Stockholm, fick jag en läskig påminnelse om hur fort tiden går, för hon sa "men du, vi ses ju nästa helg" ...just ja...Tjejvasan! För en stund hade jag lyckats förtränga att den är nästa helg! Det ska visserligen bli lite roligt att göra det men just idag kändes det mest bara jobbigt! Vet inte varför! :-)

Nu gäller det att ladda mentalt och fysiskt i en vecka och göra mitt allra yttersta för att inte dra på mig någon ytterligare förkylning! Det bästa är nog att inte tänka för mycket "Don't mention the war" liksom :-) Jag ska försöka luta mig tillbaka nu och tänka fram en riktigt bra träningsvecka nästa vecka för att benen ska vara pigga och redo på lördag!

På tal om träning blev det faktiskt 5 km löpning i morse. Jag hade velat springa längre men av någon anledning steg pulsen rätt rejält så jag blev hyfsat slut efter ett varv, dessutom var spåret väldigt halt och knöligt!

Inga kommentarer: