tisdag 3 februari 2009

Vilodagsfunderingar...

Idag har jag inte sprungit mer än för att hinna med bussen :-) Det har inte varit någon höjdardag idag, det hela började med att min mobil blev kvar på bussen...suck! Min lilla förberedelsetid på morgonen gick åt till att ringa bussbolag och telefonbolag! Lite surt men så går det när man är trött och förvirrad :-) Resten av dagen har varit späckad med lektioner, möten, samtal och annat.

Direkt efter jobbet fick jag lite positiv flärd i alla fall då jag stressade bort till "min" brudklänningsaffär för att prova igen. Idag tog jag faktiskt ett beslut och beställde, passade också på att prova lite smycken och annat kul. Det kommer att bli hur snyggt som helst! :-)

Nu är det hög tid att sova, känner mig lite risig faktiskt...har inte ont i halsen men känner mig trött och snuvig. Jag får se hur jag gör med löpningen imorgon, backintervaller kanske inte är att tänka på! Eller så vilar jag mig iform!

Inga kommentarer: