måndag 2 februari 2009

Lyckades ta mig samman...

Jag gillar inte att spräcka träningsplaner, helst inte redan på måndagen! Därför blev det en liten löprunda idag också...lite drygt 30 minuter i riktigt lustempo, men det spelar ingen roll. Jag gjorde det! Soffpotatisen segrade över latmasken.

Till råga på allt hann jag med att dammsuga och diska en stor del av diskberget! Något jobbande eller ordentlig middag blev det dock inte. Sitter och smaskar på avokadomackor, cashewnötter, en kopp te och lite överblivna pepparkakor från i julas :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Oj vad Du är duktig , ser i din dokumenterade träning att du tränar så som jag också borde träna, i stället för att springa på gymmet i tid och otid, fast jag rättfärdigar det ju med att jag alltid tar 30min på löpbandet innan styrkan........

Mia S sa...

Tack..men jag får nog säga samma sak. Jag tror att jag skulle borda träna mer styrka! :-) Men jag trivs bra med att träna utomhus!