lördag 7 februari 2009

Skönt löppass!

Det verkar som att jag har lyckats förinta ännu en förkylningsbug! Skönt!

Jag bestämde mig för att testa springa lite idag, till en början blev jag rejält flåsig och fick gå en liten bit, men efter ca 20 minuter släppte det och jag kunde lunka på i ett bekvämt tempo utan att anstränga mig avsevärt! Så skönt! 43 minuter fick jag ihop om benen känns ok blir det nog en liten tur imorgon också!

Förutom löpning har vi ägnat dagen åt att uträtta diverse ärenden. Jag har bland annat skaffat en ny mobil (den gamla lyckades jag ju tappa bort :-)). Dessutom har vi handlat lite prylar till bröllopsinbjudningarna, det ska bli kul att sätta igång med lite pyssel! :-)

Ikväll blir det nog ingen mer än en mysig middag framför melodifestivalen. :-)

Inga kommentarer: