måndag 23 februari 2009

Post tjejvasan-syndromet!

Post tjejvasan-syndromet yttrar sig i en ond tå, ömma magmuskler och ljumskar samt ett stort sug efter att åka längdskidor igen.

Någon skidåkning har det dock inte blivit, däremot något som närmast kan liknas vid skridskoåkning på löparskor. Jag försökte mig på en liten löptur idag, tänkte springa bort lite träningsvärk, men det gick inte så bra, spåren var glashala! :-( Men jag tog mig ut i alla fall!

Resten av kvällen har ägnats åt en liten miniflytt av grejer ur källarförrådet. På söndag går stora flyttlasset men vi fick nycklarna redan idag och kunde inte låta bli att köra lite prylar!

2 kommentarer:

Sofy sa...

Kul med flytt, då kan ni med säkerhet se fram emot mer träningsvärk! jag körde min löprunda inomhus, det är rena vintervädret nu ju så jag förstår att du slirade. Bra jobb på vasan!!!

Mia S sa...

Ja söndagen kan jag nog räkna in som träningspass också! :-) Grymt kört du också!