onsdag 11 februari 2009

Morgonträningen som blev av...

Ibland (men oftast inte) får man offra lite för att hinna med träning, som till exempel sovmorgon och frukost i lugn och ro. För min del gick jag upp klockan 6 i morse och åt frukost på stående fot MEN jag hann både packa färdigt min väska och springa 30 minuter. Löpningen gick faktiskt riktigt dåligt men det spelar inte så stor roll, jag är nöjd med att jag tog mig ut i alla fall.

Bloggar från ett försenat X2000 idag. Jag ska, som sagt tidigare, mellanlanda i Stockholm innan jag imorgon drar ännu längre norrut. Det blir lite svårt att hinna med någon träning resten av veckan, imorgon har jag övertalat min mamma att vi ska åka till badhuset och simma lite (jag gillar ju inte att simma men...) och på söndag (när vi återigen är tillbaka i Sthlm) tänkte jag försöka springa. Vi får se hur det går!



Kallt, mörkt, halt och inte ett dugg härligt...nu längtar jag till sommaren! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

På söndag ska jag springa på stranden i Maspalomas :0)

Mia S sa...

Det låter ju onekligen bättre än en skogsväg i Järfälla! :-) Ha det så gott!