fredag 11 maj 2012

1 dag kvar...

Laddar med nötter, naturgodis och vatten! Lägger fram kläder och lägger upp strategi!

Förra årets tänk, att springa 5 kilometer i taget, ska jag ta fram igen! Men i år vill jag försöka utmana farten lite mer på de lättsprugna partierna. Jag vet att jag KAN springa fort, frågan är bara hur fort! När jag springer över mållinjen på Slottsskogsvallen vill jag känna att jag gett allt, vad klockan säger är egentligen oviktigt!

För övrigt känner jag mig lugn och trygg (men lite trött) det enda orosmolnet är det där mörka molnet på himlen och den tilltagande vinden! Men det får bli morgondagens problem och verkligen inget jag kan påverka!

Nu är sömn det enda som återstår av dagen!

Stort lycka till alla som springer imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: