söndag 27 maj 2012

Veckan som gick...

Nej det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Förkylningen var seg och hängde kvar. De dagar bihålorna har känts ok har jag testat yoga lite försiktigt och den där plankutmaningen som jag startade i måndags har jag hållit. Varje dag har jag kört en liten stund, veckans bästa blev blygsamma 2 minuter och 10 sekunder.

En tid att slå till nästa vecka!

Först idag söndag tog jag mig ut på en löprunda. Den första sedan varvet. Visst var det tungt och ryggen kändes lite stel men det var samtidigt väldigt skönt att komma ut. Jag sprang 6 kilometer, tog det lugnt och gick när pulsen gick upp lite högt och stannade och fotade bara för att jag kände för det. Det är inte alltid viktigast att springa så snabbt som möjligt...idag var det skönt att bara springa!










Inga kommentarer: