måndag 7 maj 2012

5 dagar kvar...

Sista veckan... i morse dök det där första lilla pirret  magen upp. Vet inte varför, tror egentligen mest att det är för allt jag måste hinna fixa innan lördag.

För egentligen har jag läget under kontroll det gäller bara att se hur långt det räcker. Idag läste jag Runners worlds varvet-tips så här i sista minuten. Konstaterar att det är ungefär så jag har tänkt.

Här är min plan:

Varje dag: lätt yoga (för att slippa det där sura i ryggen), rejält med bra mat (som vanligt utan att överdriva), fortsätta tänka på att dricka ordentligt och sist men inte minst sova ordentligt!

Måndag: Träningsvila
Tisdag: Vårruset med ett härligt gäng från jobbet.
Onsdag: Träningsvila
Torsdag: kort morgon jogg för att hålla igång benen. Hämta nummerlapp och kolla in mässan lite.
Fredag: Pepp och fredagsmys med SysterYster, svåger och syskonbarn.
Lördag: Dagen D
Söndag: Vila och njuta av min prestation :-)

Vid exakt den här tiden förra året peppade jag till den här låten, det får bli en favorit i repris!


Inga kommentarer: