lördag 5 maj 2012

7 dagar kvar!

Gårdagens after work blev en trevlig och lugn historia. Drack 2 glas vin och massor av vatten tog vagnen hem strax efter 21. Såg slutet på hockeyn innan jag stupade i säng.

Dagen har bjudit på en slapp förmiddag, storhandling och faktiskt lite löpning. Har lite kämpigt med pollen just nu och känner mig risig så det blev en lugn tur på 6 kilometer.

Valde att springa utan klocka och bara känna hur det kändes. Det gick rätt tungt och blåste dessutom rejält.

Men trots att känslan inte var den bästa kan jag konstatera att mitt "lufstempo" är rejält mycket högre än vad det var vid den här tiden förra året! :-)

Nu har jag laddat upp med allergimedicin och ska försöka sova! Imorgon hoppas vi på en energirik dag! :-)



Om jag ser trött och sliten ut beror det bara på att jag var det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hinnagarden sa...

Jag är så glad att jag inte har ont av pollen! Jag skulle inte palla att må dåligt av att vara utomhus den tid på året då jag som mest vill vara det...

Mia S sa...

Jag ska egentligen inte klaga, oftast har jag inte ont av det och tar inte ens mediciner men i år har det varit värre. Hoppas det lättar när björken slagit ut!