måndag 10 mars 2008

En dålig dag...

Det gick inte alls att springa idag! Kände mig mentalt superladdad för att sticka ut men det hjälpte inte. Musklerna var stela och trötta och inte alls sugna på att springa. Det gick orytmiskt och tungt! 8 kilometersspåret som jag brukar ta mig runt utan större problem kändes som ett jättehögt, oöverstigligt berg! Jag var till och med tvungen att stanna och gå ett par gånger. Naturligtvis borde jag väl ha stannat och stretchat mina stela ben, men men man kan ju inte tänka på allt! :-)

Nu blir det välförtjänt vila imorgon i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade inte heller någon vidare träningsdag igår, fick ihop 45 min på löpbandet i alla fall. Nu känner jag mig dock laddad till max efter att ha storshoppat träningskläder ;). Ha en skön vilodag.

Mia S sa...

Nya träningskläder är grymt bra för motivationen! Och 45 minuter på löpbandet är minsann inte så illa! Vi får väl se vem som tar täten ut ur Motala i juni :-)