tisdag 11 mars 2008

Om veckoplanering!

Vissa veckor är det mer att göra än andra och då kan träningen bli lite lidande! Jag tycker att det är en stor fördel att planera vilka dagar jag ska träna i förväg. Om jag, vilket är fallet den här veckan, är upptagen både torsdag och fredag kväll så måste jag planera in så att jag har hunnit två pass innan torsdag och dessutom inget tufft pass (eller kanske vilodag) på lördag!

Min träningsplanering har gjort det svårare för mig själv att komma på ursäkter för att inte träna! Jag satsar (den här perioden) på att träna 3-4 pass i veckan och även fast jag kommer hem sent och tar hem jobb många kvällar så fungerar det tack vare planeringen!

Nu måste jag sova! Imorgon blir det trainer-körning vi får väl se hur det går för jag känner mig fortfarande lite sliten från i måndags!

Inga kommentarer: