söndag 16 mars 2008

Pumpa cyklarna för nu är det vår...


Det blev en lång och härlig cykeltur idag! Det blåste lite mer än vad det först såg ut att göra men solen värmde riktigt bra, i alla fall till en början. Efter ett par timmar mulnade det på lite grann och började blåsa mer då fick jag sota för att jag varit djärv och lämnat mina vindtäta skoskydd hemma. Frös som en galning om fötterna när jag väl kom hem, inte kul! Men men fick mig en tur på över tre timmar i lugnt tempo, tyvärr strulade cykeldatorn så jag vet inte riktigt hur långt det blev men uppskattningsvis drygt fem mil!















Nu blir det nog ingen fler långcykeltur förrän efter påsk men då är det dags att ta ut min fina racer så att det händer något när jag trampar! :-)

1 kommentar:

Felicitas sa...

Åh, vad härligt det lät! :) Jag hade tänkt ge mig ut igår, men det blev grävande inför husbygget i stället.. Iofs träning det också! ;)