lördag 15 mars 2008

Skellefteå AIK + Kent = två vilodagar i rad!

Ibland är det mycket på en gång. I torsdags åkte vi till Jönköping och kollade på en hockeymatch mellan Skellefteå AIK och HV71. Det var jätteroligt och spännande trots att HV vann med 2-1. Eftersom vi åkte direkt efter jobbet och kom hem sent, sent, sent blev det ingen träning den dagen.

Igår fredag speladen Kent i Uddevalla och vi åkte naturligtvis dit :-) Även den här gången blev det sent, sent, sent innan vi kom hem och jag fick hoppa över träningen.

Men så blir det ibland, jag känner ingen panik över det. Det enda som möjligtvis har blivit lite lidande är min sömn! Men idag fick jag i alla fall sova ut, mycket skönt!

Under de här två dagarna har jag av någon anledning blivit utsatt för en mängd frestelser i form av hembakade kakor, kexchoklad och annat men jag har varit tuff och stått emot allt! Jag känner mig faktiskt lite stolt över det och glad att jag sparat min fridag tills idag :-)

Inga kommentarer: