lördag 24 januari 2009

Ont...

Det gör fortfarande rejält ont i handen efter den otroligt klantiga vurpan förra helgen. Så pass ont att jag faktiskt släpade mig iväg till akuten idag för att få den röntgad. Efter att ha suttit ett antal timmar i ett rum fullt med hostande och nysande människor fick jag beskedet, ingen spricka bara stukning. Skönt!

Medans jag satt i väntrummet och försökte hålla andan så gott det gick, började min hjärna spela spratt med mig "tänk om det är en spricka" "tänk om det är brutet", "tänk om jag måste gipsa" och....nu kommer det värsta "tänk om jag missar tjejvasan"???? Hemska tanke, men det var bara hjärnspöken! På ett par veckor ska jag vara helt återställd!

Rätt så ont fortfarande som sagt, men det stoppar mig ínte från att vara med på spinningen imorgon, jag får väl undvika att hålla så hårt i styret och reglera motståndet med vänstern! Det löser sig! :-)

Inga kommentarer: