tisdag 6 januari 2009

Planering...

Imorgon börjar jag jobba igen....känns segt men på samma gång lite skönt att få rutin på dagarna igen. Jag får lite mer gjort då även fast jag har mycket mer att göra...märkligt fenomen.

På tal om struktur, så här ser träningsplanen ut för veckan:

Måndag: Löpning (redan avklarat)
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning min 5 km
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning min 8 km
Lördag: Vila
Söndag: Spinning 3 h med HCK

Det blir lite mycket löpning nu, jag borde väl cykla mer med tanke på det som komma skall...

Dagen har mest inneburit slappa i soffan och städa. Imorgon ska vår lilla lägenhet visas för nya potentiella hyresgäster. I mars är det dags för bostadsbyte för vår del. Ska bli himla skönt!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Hej! Hittade precis din blog. Trevligt! Fast blognamnet är lite vilseledande :) du verkar inte vara mycket till Soffpotatis. Ska bli kul att följa träningen inför Vasan!

Mia S sa...

Hej! Välkommen hit! :-)

Nej jag är nog mer av en föredetta soffpotatis nuförtiden. Jag har bestämt mig för att ändra namn när jag klarar Vätternrundan :-)