tisdag 13 januari 2009

Två vilodagar på raken...

Det känns lite skönt och lyxigt att inte träna på två dagar - vilket är extremt konstigt eftersom jag gillar att träna :-) Jag är lite kluven! Hursomhelst tror jag att mina ben behövde vila efter lång löptur och spinning i helgen.

Idag har jag inte haft någon jättebra dag. Jag, som alltid går och lägger mig och somnar jättetidigt, somnade inte förrän en bra stund efter 12 och vaknade dessutom flera gånger under natten. När klockan ringde 5:30 visste jag knappt vad jag hette! På jobbet hade jag dessutom veckans mest stressiga dag med massor av lektioner och knappt någon rast. Öken! Tur att eleverna har varit snälla och förstående med sin trötta fröken! :-)

På planeringen står "Trainer" imorgon...det lutar åt att det blir löpning utomhus istället för att väcka min trötta hjärna!

Nu är det förhoppningsvis dags att sova snart! Wish me luck!

2 kommentarer:

Marica sa...

Jag har svårt att få ut något vettigt av träningen om jag inte sovit ordentligt och det är som du säger bäst med utomhuslöpning såna dagar. Hoppas du fått sova ;)

Mia S sa...

Tack! :-)