fredag 2 januari 2009

Året som gick...

Första löploppet: Vårruset 5 km tid 26:51

Tuffaste löploppet: Lidingö tjejlopp 10 km tid: 1:07:20

Blötaste loppet: Vansbro tjejsim 1 km tid: 29:00 Bubblare: Mjörn runt 10 mil

Roligast, tuffast, snyggast medalj och överhuvudtaget mest stolt över: M6 ca 70 mil tid: oändligt länge!

För andra men kanske inte sista gången: cyklade jag Tjejvättern 9 mil tid: 4:45

För tredje och kanske sista gången: cyklade jag Hisingen runt 10,5 mil tid: 5:02

Övriga meriter: Sprang Blodomloppet med mina gulliga arbetskamrater och körde spinning i 3 timmar till förmån för Rosa bandet

Ett bra år träningsmässigt....nästa år är redan Tjejvasan och kraftprovet Vätternrundan inplanerade. Dessutom är jag nästan helt säker på att jag ska köra M6 en gång till!


Plaketten från Mjörn Runt saknas på bilden, kunde inte hitta den...

Inga kommentarer: