lördag 31 januari 2009

Överraskande bonusträning + bröllopsprep.

Trots intervaller igår och en viss trötthetskänsla i benen idag så kom jag ut idag! Det blev en något stressad runda på 4,5 km, baksidan av låret kändes men inte lika mycket som igår. Vädret var strålande och, något överraskande, lite snöigt. Men vilket väder det än är så tycker jag alltid att det är en kick att träna utomhus i dagsljus! Vad du än gör och hur det än går så ger det massor av energi...



Eftermiddagen tog dock massor med energi men på ett positivt sätt. Jag och min kompis K har sprungit runt Göteborg på jakt efter klänningen med stort K...min bröllopsklänning. Japp, det är sant, i maj blir jag och pojkvännen herr och fru. Jag hittade faktiskt en klänning som kändes jättebra, helt min stil och inte en maräng så långt ögat når! :-) Det värsta är att jag måste beställa klänningen redan nästa vecka om den ska hinna komma. Så nu MÅSTE jag bestämma mig! Ett angenämt problem! :-) Men nog om det, det här ska inte bli någon bröllopsblogg :-)

Imorgon blir det HCK-spinning igen, ska bli kul men jag är lite nervös för att benen ska kännas sega.

Resten av den är dagen ska ägnas åt att, bläddra i en ny bröllopstidning, försöka montera en soffa och förhoppningsvis slappa med en film i ovan nämnda soffa. I värsta fall får jag sitta kvar i fåtöljen... :-)



Min lilla assistent ikväll, med på bilden är

även min nya söta bloggdator...





Inga kommentarer: