torsdag 10 mars 2011

4. I min träningsväska

Dags för fjärde delen i bloggutmaningen.

På min träningsväska står det att jag älskar New York vilket är lite pinsamt eftersom jag aldrig varit där. Tror i och för sig att jag kommer älska New York den dagen jag åker dit och jag är helt säker på att jag kommer dit. Väskan fick jag av mamma och pappa när de var där i höstas.



Min fina NY-väska är dock inte så välfylld. De gånger jag tränar på gym går jag till Friskis och Svettis här i närheten, duschar och byter om gör jag hemma. Med andra ord innehåller inte min väska speciellt mycket:

- Ett par skor, ett par mycket slitna Rykä som borde bytas ut omgående men jag tänkte satsa på ett par nya löparskor inför varvet istället. Om jag, vilket var väldigt längesedan, ska på spinning har jag istället med mig mina cykelskor. Har man en gång cyklat i cykelskor är det svårt att vara utan!


- En vattenflaska. Med vatten. Sportdryck eller annat dricker jag bara under cykellopp eller riktigt långa cykelturer under varma dagar.

- Min Iphone med hörlurar.

Om jag skulle utöka min träningsväska med något vore det ett nödfallsmellanmål, kanske en frukt eller en smörgås, ibland känns det långt hem trots att det inte är det! :-)

Inga kommentarer: