tisdag 1 mars 2011

Mammatid!

Idag var det ren avkoppling att komma ut och springa. Det var kallt, tungt och ganska vidrigt, men ändå skönt på något vis. Ingen musik eller radio, bara jag och mina tankar! :-) Noterar många löpare ute nu, kanske beror det på att vägarna tinat fram, kanske beror det på att jag just noterar dem nu när jag själv springer, vem vet! Noterar att alla ser väldigt allvarliga och koncentrerade ut, nästan lite sura faktiskt! Varför är det så? När jag cyklade som mest och mötte andra cyklister så hejades det glatt. Kan det vara så att jag också ser sur ut när jag springer och glad när jag cyklar? För det kan väl inte vara så att cyklister är gladare än löpare? :-) Jag får väl testa se lite gladare ut nästa gång jag springer! Djupa tankar som synes :-)

3,4 kilometer blev det hursomhelst, lite i kortaste laget men godkänt!

Inga kommentarer: