måndag 7 november 2011

#50 challenge

Kände mig lite låg och oinspirerad till allt (inte minst träning) i morse. Av en händelse råkade jag då surfa in hos Träningsglädje-Sara som skrev om sin nya utmaning #50 challenge. Till en början lät det orealistiskt, jag är ju mitt uppe i en misslyckad utmaning, är det verkligen läge att hoppa på nästa?

Nu har jag räknat lite på det och insett att det definitivt är rimligt att klara. Så här ligger det till:

Målet är att klara 50 träningspass innan nyår. Som träning räknas allt, powerwalks. löpning, yoga...Startskottet går idag, det är sju veckor kvar till nyår.

Nu till den stora frågan...vem hänger med? Om ni känner att 50 pass blir för tufft går det naturligtvis bra att sätta upp ett eget mål men tänk så skönt det kommer vara att sitta där med vårt glas bubbel på nyårsafton och njuta av vår prestation, pigga och fräscha och redo för det nya året.

Skriv i kommentarsfältet om ni hänger med (och vilket mål ni har) så lovar jag att peppa och stötta allt vad jag kan!

Två pass avklarade, 48 kvar...nu kör vi!

1 kommentar:

Christer sa...

Låter som en kul utmaning. Bara i helgen kommer jag få ihop hela veckans pass :) Längtar redan till träningslägret