onsdag 9 november 2011

6-veckorsutmaningen vecka 6/6 dag 3

Vaknar med svullna, överfulla bihålor. Möjligen förklaringen till gårdagens huvudvärk? Känner mig inte sjuk på något annat sätt, bara...täppt! Märkligt
, men bra, det får stanna där!

Käkade Sinova och snodde näsdroppar från Lillkillen, käkade grötfrukost och kände mig mycket bättre! Avverkade ett 30 minuter långt (kort?) poworkoutpass, tog det lugnt och kände mig för, kändes bra!

Kände mig springsugen men valde vilan. Imorgon är det Friskislöpning igen, jag vill men är orolig att jag ska bli sämre efter ett hårt pass - känns onödigt att utmana ödet. Kanske känner jag mig bättre och kör ett pass på egen hand, om läget är samma som idag har jag en plan B, mer om den i morgon!



La mig i soffan med en filt över benen och en katt på magen och inväntade styrka och energi!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: