torsdag 17 november 2011

Nya bloggfavoriter!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera min länklista här på bloggen, läser mest på Iphonen. Men här kommer några trevliga länkar om ni känner att ni vill ha träningsinspiration! Trevlig läsning!

  • Träningsfreak och Fröken Särkioja hittade jag i och med att båda sprang Göteborgsvarvet i år. 
  • Lofsan tvåbarnsmamma och SATS-instruktör. Bloggar både om träning och vardagsliv.
  • Äta träna kämpa verkar vara en stentuff och målmedveten tjej. Tränar och kämpar med vikten men just nu är hon på äventyr på Island.
  • Maratonbloggen i SvD skrivs av Petra, en relativt nybliven löpare som plöjer maraton efter maraton.
  • Trend och träning ingen ny blogg men en ny bekantskap för mig, som jag hittade genom Twitter.
  • Moa Herngren coachas av ingen mindre än MarathonMia, hyfsat nybliven löpare men har redan hunnit med både maraton och ultra. Förövrigt en duktig skribent och syster till Måns och Felix.
Har jag missat något? Tipsa gärna!

Inga kommentarer: