lördag 12 november 2011

Vet ni vad det är för dag idag?

Det är den 12 november! Om exakt sex månader står jag på startlinjen för mitt andra Göteborgsvarv!

Sakta men säkert börjar jag formulera ett mål för loppet och en plan för hur målet ska uppnås. Vilket mitt mål är vill jag inte avslöja ännu men klart är att jag måste bli bra mycket snabbare än vad jag är nu!

Idag är jag förresten "så gott som frisk", snorar lite och är lite småtrött. Hade nog egentligen kunnat springa men har faktiskt inte hunnit, är i Småland hos svärmor och svärfar och blir bortskämda! På väg hit såg vi ett stort gäng löpare, funderade om det kanske var ett gäng som sprang ultraintervaller. Vilken härligt galen grej! Jag vill också göra något riktigt tokigt/härligt/galet någon gång, men är rädd för att jag är alldeles för feg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: