torsdag 24 november 2011

Abstinensbesvär...

Vissa brukar säga, träna inte när du har ont jag får ofta ont när jag inte tränar. Nu var det tio dagar sedan jag sprang senast och jag har ruskigt ont i ryggen. Helt klart abstinensbesvär! Är sugen, sugen, sugen på att sticka ut men vill bli lite starkare först.

Skönt att jag har kommit igång med lite annan träning idag i alla fall. 41 min barnvagnspromenad på morgonen, yoga medan Lillen sov och 30 min barnvagnspromenad hem till svåger och svägerska på eftermiddagen. Fuskade lite med det där med "måste vara ombytt" på eftermiddagspromenaden, hade i alla fall träningsskor, gick fort och blev svettig så jag räknar det ändå. 10 pass avklarade 40 pass kvar!

Hur går det med era träningsmål? Passar ni på att bocka av nyårslöftena redan nu?

Inga kommentarer: