fredag 4 november 2011

6-dagarsutmaningen vecka 5/6 dag 5

Det är fredag och jag har fuskat...fast bara lite.



Soffpotatis - på riktigt!

Jag har inte sprungit, det hanns inte med eller nåt...trist men sant! Räddningen fick bli ett effektivt poworkoupass, 20 minuter totalt, effektiviteten gjorde dock att jag blev rejält svettig!

Efter fredagsmiddagen tog jag en sväng till kiosken och hittade den här smaskiga chokladen - limited edition - kunde inte motstå. Men visst är det fusk, fulchoklad!



Nu har jag precis åkt på storstryk i "wordfeud på riktigt" mot maken - förnedrande! Tydligen finns det en liten tävlingsdjävul i mig i alla fall - tänk om jag kunde föra över den på min löpning?




Wordfeud - på riktigt


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mia S sa...

Tack för det och tack för tipset! Ska absolut fundera på saken. Lycka till själv!