måndag 7 november 2011

6-veckorsutmaningen vecka 6/6 dag 1

Nu kör vi hårt, sista veckan!

Har sovit bra i natt och fick faktiskt sova ganska länge imorse. Bytte om och tog en power walk i förmiddags, allt för att hitta lite mer energi. Det blev en ganska backig runda på drygt 30 minuter, stannade till vid lekparken en stund också för att göra Lillen glad.



Var sugen på att springa med Friskis ikväll men kände inte riktigt att kroppen var tillräckligt pigg för ett såpass hårt pass.

Bestämde mig för ett eget lugnt, opretentiöst pass istället, sprang utan att kolla på klockan, bestämde mig allt eftersom vilken väg jag skulle ta. Sprang avslappnat och utan något annat mål än att bara springa en sväng. Döm om min förvåning när jag kollade på klockan och noterade drygt 5 km på 33 minuter. Inget supertempo men något snabbare än mitt vanliga "lunktempo". Kan det här vara ett tecken på att jag kommit upp ett snäpp? Hoppas på det!



Den osminkade, svettiga sanningen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: