tisdag 29 november 2011

Nike Training Club!

Äntligen har jag kommit mig för att testa den här appen som jag haft nedladdad i en evighet. Jag är ju helt hooked på Poworkout och jämför allt med den men omväxling förnöjer och jag kan nog faktiskt tänka mig att testa den här igen. Fördelen är att det är kompletta "workouts" med uppvärmning och stretch. Nackdelarna är kanske att många av programmen kräver redskap, tempot är ganska högt och det kan vara svårt att hänga med och växla mellan övningarna och att appen är på engelska kan kanske vara lite klurigt i alla fall första gångerna. Workouten jag körde hette "Fighter Fit", tog 30 minuter och krävde inga redskap men kommer säkert att kännas i magmusklerna imorgon.

Förutom en svettig workout på vardagsrumsgolvet har dagen bjudit på en regnig promenad på ca 50 minuter, en snabbrunda till lekparken, Naturhistoriska museet tillsammans med svägerska och Lillkillens kusiner och  Underbara Claras Kolapepparkakor. En härlig dag! Funderar på om imorgon ska bli dagen då jag börjar min julshopping...

Inga kommentarer: