onsdag 23 november 2011

#50challenge

50 pass innan nyår sa vi va? Läser på Träningsglädje-Saras Twitter att det idag är 39 dagar kvar till nyår...jag har 43 pass kvar! Känns som en omöjlig ekvation, eller? Hursomhelst ger jag inte upp, får väl se till att komma så nära som möjligt i alla fall.

Antar att jag får satsa mest på lugna pass till en början innan jag är helt 100, men det är väl ingen som säger att man inte kan träna många lugna pass, eller?

Jag har naturligtvis en strategi...Det finns en tid, direkt efter frukost, tandborstning och lite annat morgonpyssel, innan öppna förskola och muséer öppnar, innan barnen börjar komma till lekplatsen, en tid när Lillkillen fortfarande är lite morgonseg. Den här tiden är naturligtvis idealisk för en morgonpromenad. Hoppas att jag snart får energi nog att byta ut den till en morgonlöptur!

Inga kommentarer: