måndag 28 november 2011

Pigg!

Jag kom på en sak i helgen. Jag är pigg. För första gången sedan den där eländiga magsjukan känner jag mig pigg, frisk och utvilad. Jag vet inte om det är järntillskottet som jag börjat ta, att jag kommit igång med löpningen igen eller helt enkelt att jag sover lite bättre på nätterna. Det spelar kanske ingen roll, att gå omkring och känna sig konstant trött gör ingen glad men nu känns allt bara bra. Skönt!

Idag har jag haft en riktigt härlig dag här hemma med Lillkillen. Träningsmässigt blev det inte riktigt som planerat men en 40 minuters barnvagnspromenad blev det i alla fall. Nu väntar en både tuff och rolig vecka. Maken jobbar mycket och jag och Lillkillen har en del roligt planerat, för att försöka få in så många pass som möjligt kommer jag ibland att behöva utnyttja morgnarna innan maken åker till jobbet.

Tid finns bara man vill! Tur att jag är så pigg! :-)

Inga kommentarer: