onsdag 26 januari 2011

-10

Det är kallt i Göteborg idag. Jag som har fantiserat om långa löpturer i kortärmat och långa, långa cykelturer på isfri asfalt. Nu funderar jag mest på hur jag ska få fast fårskinnet i sittvagnen och var de vindtäta vantarna ligger. Vi måste ju ta oss ut på en liten promenad i alla fall!

Lillkillen försöker sova. Det går inget vidare. Han ligger mest och skriker åt figurerna i mobilen! Alltså den som hänger ovanför sängen, någon annan har han inte :-)

Ikväll står det löpintervaller på schemat! Det är dessa som kommer göra mig snabb som en....ja whatever...kommer inte på någon bra liknelse! Så säger min duktige make i alla fall! Gillar inte intervaller, men idag ska jag verkligen ge det en chans och köra stenhårt. Måste bara försöka få bort den där bilden ur huvudet då jag flyger av löpbandet som en av deltagarna i biggest loser. Har aldrig sett någon göra det i verkligheten men där gör de det hela tiden, läskigt! Får försöka tänka glada tankar istället, om hur jag studsar över mållinjen i Göteborgsvarvet! That's it!

Nu sover han visst...

Inga kommentarer: