söndag 30 januari 2011

Tuff natt blev bra dag...

Det verkar som att Lillkillens första tand är på väg. En jobbig upplevelse i en liten killes liv och en sömnlös natt för hans föräldrar.

Det lustiga var att när vi vaknade strax innan 9 (som vanligt) så var jag som en zombie som knappt visste vad jag hette. Lillkillen å andra sidan var lika strålande glad som vanligt. Han hade ju också sovit dåligt, jag får inte ihop det här.

Efter morgongröt och lite slappande på lekmattan tog vi en lång promenad i solen. Naturligtvis kände jag mer för att lägga Lillkillen i spjälsänget och lägga mig själv på sängen men jag tvingade mig själv ut och ångrade mig verkligen inte. Fick ihop nästan en timmes promenad och kände mig mycket piggare efteråt.

På eftermiddagen klämde jag veckan sista träningspass. Fick inte riktigt ihop 40 minuter löpning men väl 33. Trots gårdagen kändes benen hyfsat pigga, lite stelt i ena knävecket bara. Efter löpningen hann jag med de poworkout-pass som jag missat under veckan. Så på det hela taget är jag mycket nöjd med träningsmånaden januari. Om det har gett något resultat på vågen återstår att se imorgon bitti.

Inga kommentarer: