lördag 8 januari 2011

Jeansutmaningen...

Jag som egentligen inte gillar att väga mig kanske borde haka på den här utmaningen. Testade mina "skinny jeans" igår och blev chockad över att jag faktiskt fick igen knappen, det har inte hänt på väldigt länge. Men jag kan knappast säga att de sitter bra, större delen av magen hänger utanför linningen och jag vågar inte riktigt sätta mig i dem :-) Jag kanske borde ta en bild och behålla den som motivation för mig själv och för att ha något att jämföra med? Jag vet om jag är tillräckligt modig för att lägga ut bilden bara? Får fundera till imorgon.

Idag har jag städat ut julen. Det regnar i Göteborg så julstämningen har liksom lagt sig. Lekte Hans och Greta och knaprade lite på pepparkakshuset, inte vidare gott med godis, pepparkakor, bränt socker och några veckors damm. Tror att jag klarar mig utan sötsaker till nästa vecka nu...

Önskar att det kan komma något gott av det här regnet, att vägarna blir isfria så att jag kan springa ute och ta långa barnvagnspromenader igen....Hoppas, hoppas, hoppas!

Inga kommentarer: