onsdag 12 januari 2011

Hur blir det nu då?

Maken blev tvungen åka iväg på annat så jag vet inte om jag hinner till gymmet och springa idag. Funderar på om jag vågar springa ute, det kommer vara rätt mörkt innan jag hinner komma iväg så jag som ser dåligt och dessutom är superklantig kommer säkert att halka.

Backup-planerna är att springa imorgon istället och köra trainer och poworkout idag igen ELLER helt enkelt byta dagens löpning mot ett långpass på trainern (skittråkigt men det sparar tid). På fredag är maken iväg igen så då kommer jag inte hinna. Söndag är ett alternativ men helst vill jag inte springa två dagar i rad så här i början. Just nu kan jag hur som helst inte göra någonting eftersom jag är själv med den lilla busungen, får fortsätta fundera och samla kraft.

Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och sova. Har haft en tuff natt med ledsen Lillkille som har vaknat stup i kvarten och velat amma. Hungrig? Törstig? Bara lite kramig? Ingen aning! Ikväll ska vi försöka ge honom lite mer mat och hoppas att han sover bättre. En liten kort barnvagnspromenad har vi hunnit med, men den var så kort att den knappt räknas...

Inga kommentarer: