tisdag 4 oktober 2011

6-veckorsutmaningen vecka 1/6 dag 2

Kände mig så nöjd efter gårdagens pass att jag drömde om tuffa backintervaller idag. Så blir det nog inte.

Benen känns pigga och jag är pigg men tyvärr har hostan kommit tillbaka lite. Känns surt men det är lika bra att ta en lugn vecka för att få träna ordentligt nästa vecka. Lugna pass kan ju vara ganska långa så några timmar kommer jag nog få ihop den här veckan i alla fall :-)

Nu passar jag på att vila med Lillkillen efter en sjukt effektiv förmiddag. Har bakat surdegsbröd, städat köket, varit på öppna förskolan och...det var väl ungefär det. Inte så mycket kanske men är trött i alla fall. Nu blir det vila och Oprah, får se om jag har någon löpning att rapportera om senare...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: