fredag 14 oktober 2011

6-veckorsutmaningen vecka 2/6 dag 5

Lite stelbent idag men för övrigt känns allt på topp! Känner mig utvilad för första gången på mycket länge. Antar att den ökade träningssdosen får mig att sova lite bättre!

Idag har jag, helt oplanerat, läst en del om immunförsvar och förkylningar. Jag har liksom bara råkat ramla över det.
MarathonMia bloggar om det och det var en intressant artikel om det i senaste Kadens till exempel.


Kände mig efter detta inte lockad av mitt vanliga eftermiddagsfika (typ kaffe och havrekaka) utan sitter nu här med en kopp te, en halv kiwi och en halv grapefrukt. Vi får se vad det innebär, möjligen kommer jag att få lite kaffeabstinens i kväll, möjligen kommer jag aldrig mer behöver bli förkyld! :-)



Nu blir det vila i soffan med katten, tills han den lille vaknar!




Ha en trevlig fredag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: