onsdag 19 oktober 2011

6-veckorsutmaningen vecka 3/6 dag 3

Redan onsdag - hur gick det till?

Har haft en helt ok dag, trots, dålig sömn, snorig Lillskrutt och ösregn. Jag fortsätter med min oplanerade vecka, det går sådär. Tror att jag fungerar bättre om jag vet vad jag ska göra från dag till dag, har annars en tendens att skjuta upp och till slut inte hinna med allt.

Dagens träning blev ett ganska okoncentrerat poworkout-pass. Lillkillen gjorde sitt bästa för att heja på men ärligt talat är det inte speciellt lätt att stå i plankan när någon kryper under magen! Men jag gjorde mitt bästa och det var skönt att få träna på dagtid för en gångs skull!

I morgon blir det löpning med Friskis - rain or shine - och förhoppningsvis lite bättre bilder i bloggen, har äntligen hittat laddaren till min kamera! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: