lördag 8 oktober 2011

6-veckorsutmaningen vecka 1/6 dag 6

Första veckans näst sista dag. Jag hade drömt om långpass eller kanske till och med ett dubbelpass, så blev det inte riktigt! Har haft en galet jobbig natt med Lillkilllen, var vaken flera timmar mitt i natten och följdaktligen osannolikt trött imorse.

Efter storhandling, långpromenad med familjen och snabbesök på Rosa dygnet satt jag i soffan och suckade: Jag vill inte springa, jag vill sova!!! Kloke maken peppade: Ta en kort runda, det är bättre än inget.

Tänkte först ta kortaste, som tar ca 20, ändrade mig till den som brukar ta drygt 30 och bestämde mig till slut för att springa den som brukar ta runt 40. Mycket nöjd med detta beslut! :-) Kompletterade med ett bra poworkout-pass och kom upp i ca 70 minuter.

Att klara 5 timmar den här första veckan kommer att bli svårt men nu har jag i alla fall goda förutsättningar att komma över 4.

Imorgon blir det till att trycka på i första "testet", men nu...sova!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: