söndag 30 oktober 2011

6-veckorsutmaningen vecka 4/6 dag 6 och 7

Vill ni höra de goda eller de dåliga nyheterna först?

Vi kör de goda va?
- 40 minuter löpning
- Långpromenad
- Eminenta barnvakter
- Kanonrolig 40-årsfest
- God mat

So far so good...MEN...

- Mycket rödvin (och lite annat...)
- Glass
- Chips
- Godis
- Kom hem klockan 3 efter festen.
- Vaknade klockan 7 idag (söndag)
- Tråkväder
- Snuvig son
- Hamburgare
- Fikafikafika

Ni fattar grejen va? Jag som knappt dricker alkohol och typ aldrig går på fest utan barn är trött bortom alla gränser, känner mig uppblåst och min kondition bortblåst!

Men jag ska inte klaga, den trevliga festen var värd en trött söndag. Nya tag imorgon, nu sova...förhoppningsvis får jag några fler timmar i natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: