måndag 3 oktober 2011

Dagens pass!

Det blev något av en mjukstart på veckan. 44 minuter lugn distans + 2 poworkout för att komma upp i en hel timme.

Med tanke på att jag inte sprungit på över en vecka känner jag mig nöjd. Kanske inte min bästa runda men...bra!

Om jag ska ge mig själv bakläxa på något så skulle det vara matplaneringen. Har visserligen ätit ordentligt hela dagen men middagen blev lite väl sen. Skramlade tungt i magen under färden. Undra hur snabbt jag hade orkat springa annars? :-)

Vad som händer i morgon beror på hur benen känns...häng med så får ni svaret!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Christer sa...

Vill du vinna veckans blogg?
Jag har just nu en tävling där man kan få sin blogg omnämnd under en vecka.

Samtidigt finns möjligheten att sprida information om Rosa Dygnet, ett träningsevent där alla pengar oavkortat går till Rosa Bandet-insamlingen.