fredag 11 april 2008

Backintervaller..

Jag var verkligen inte sugen på att sticka ut och cykla backintervaller i torsdags. Jag hade haft en tuff dag på jobbet och kom hem rätt sent dessutom hade inte min mellanmålstaktik fungerat så bra så jag var väldigt hungrig. Men men, fick sällskap av pojkvännen och det är det ju svårt att tacka nej till :-)

Det var verkligen fruktansvärt segt och tråkigt, upp och ner upp och ner, men förhoppningsvis ger det ju resultat! Den här gången körde jag med riktigt tunga växlar uppåt för att få upp styrkan, nästa gång ska jag nog testa att köra lättare växlar och högre tempo. Det här träningspasset kommer hur som helst inte gå till historien som de bättre men jag är i alla fall riktigt nöjd med att jag tog mig iväg trost omotivation! :-)

Inga kommentarer: