tisdag 1 april 2008

Summering och målsättning!

Mars månad blev ju ingen direkt höjdarmånad sammanlagt med tanke på förkylningen! Men jag tycker att jag började väldigt bra, framförallt är jag nöjd med att jag har börjat lägga in långa cykelpass redan nu.



Det blev totalt 12 pass på 31 dagar! Det ska bara bli bättre till nästa månad.

Mål för april blir att:

- Göra iordning racern så att jag kan cykla med den ute
- Cykla minst 15 mil
- Testa springa milspåret
- Börja med simträningen
- Synka mat och träning bättre så att jag förbereder ordentligare mellanmål de dagar jag tränar efter jobbet!

That's it! Ser det rimligt ut? Eller utmannar jag kanske inte mig själv tillräckligt mycket?

1 kommentar:

Erika sa...

Det ser absolut rimligt ut men glöm inte att gå ut försiktigt när du varit förkyld!

Tack för goda råd och tips. Det är verkligen välbehövligt för en vilsen själ. Nu har jag tagit rejält tag i nackhåren och bestämt mig. Den här gången ska jag inte vika mig!