onsdag 30 april 2008

Nu har jag varit lite slarvig med uppdateringarna...

...så här kommer en kort sammanfattning.

I lördags blev jag som sagt bjuden på middag, mycket gott och trevligt. Jag drack 2 glas vin och en cider som uppenbarligen fastnade i knäna på någotvis. För i söndags när jag hade planerat backintervaller på cykel tog det tvärstopp. Motivationen och träningsglädjen var som bortblåst. Klockan var över tre innan jag släpade mig iväg på cykeln, väl ute kändes det ok körde 4 vändor i backen (istället för 5 som jag brukar) men försökte trampa på lite fortare. Kändes ok men segt segt segt. Vin och cider är tydligen en farlig kombination! :-)

I måndags var det vilodag, stressade runt på stan efter jobbet för att leta klänning till bröllopet vi ska på på lördag. Ja jag vet jag är sent ute. Det blev till slut en guldbeige med stora blommor på. Jättefin men kanske inte direkt orginell, säkert dyker någon fler tjej upp i likadan klänning men jag orkar inte bry mig om det nu!

Inga kommentarer: