onsdag 2 april 2008

Träningsvärk och avokado

Idag har jag rejält ont i låren och i rumpan, det känns verkligen att det var längesedan jag sprang. Men ärligt talat känns det rätt bra, nu är jag på gång igen liksom! :-)

Idag har det inte blivit någon träning, bara massa jobb. På vägen hem stannade jag hos min favoritgrönsakshandlare och bunkrade upp med frukt och grönt. Funderar litegrann på varför det är så ruskigt dyrt med avokado? Eller ruskigt dyrt det beror ju på vad man jämför med men idag köpte jag två stycken för 15 kronor, om man gillar avokado blir det rätt mycket. Dessutom är det ju lite av ett lotteri för det är svårt att hitta den perfekta avokadon :-) Men det är gott och nyttigt så jag handlar, men funderar fortfarande.

Nog med flummiga diskussioner!

Sov gott!

Inga kommentarer: