fredag 25 april 2008

Vilodag i lyckorus!

Idag har det varit vila för hela slanten, skönt! Jag har gått omkring och myst hela dagen på jobbet och känt mig så nöjd med gårdagens runda! Att lilla jag kan springa så snabbt :-)

Jag var förresten urstark i kampen mot sockret ikväll. Vi var ute och käkade på mysig tapas-restaurang och hela bordet får för sig att beställa efterrätt. Det dansade in två av mina favoriter, chokladkaka och vaniljglass med chokladsås...mmmmmm :-) men jag nöjde mig med en cappucino (hur stavas det egentligen?) WHOPAOW!!! Gillar att känna mig stark!

Imorgon blir det cykling, funderar på att byta intervallpasset mot ett långpass, det lovas sämre väder på söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket starkt personbästa i löparspåret,det var välförtjänt med en vilodag. Väntar nu på att min cykelkompis ska komma så ska vi ut på en cykeltur. Vi hörs. /Maggan

Mia S sa...

Tack för det! Ha en trevlig cykeltur! :-)