söndag 6 april 2008

Summering av veckan!

Tyvärr börjar motivationen tryta lite nu, det känns som att jag står och stampar lite. Kan vara den där nedrans förkylningen som tog på konditionen mer än jag trodde, vet inte riktigt! Men jag är inte den som ger mig i första taget! Träningsveckan har trots allt varit bra! Jag har gjort det jag har planerat även om cyklingen blev lite kortare i lördags (har bestämt mig för att skylla på motvinden).

Inte för att pressa mig själv hårdare utan för att öka glädjen med träningen och kanske även effekten har jag bestämt mig för att lägga in lågintensiva pass när andan faller på också. Jag kallar de för bonuspass eftersom de ligger utanför den ordinarie planeringen. Idag blev det till exempel en rask skogspromenad i duggregnet! Skönt!

Nästa vecka är planen att satsa på löpningen samt att börja bli starkare i backar (både vad gäller löpning och cykling). Börjar lägga in intervallpass och backträningar lite här och var, vi får se hur det går.

Klockan är 21:09 nu och jag måste verkligen sova, gick upp alldeles för tidigt imorse och skjutsade pojkvännen till flygplatsen, det känns som att jag har några timmars sömn att ta igen! Så god natt på er!

Inga kommentarer: